hledají nezadaní v náhodě vážné seznámení?
Ráda bych, aby právě touha po vážném seznámení byla tou hlavní motivací, k vyhledání Náhody. Spolupráce s klienty, kteří se vážně chtějí seznámit, je tím, čemu bych se chtěla věnovat především. Najít skutečný vztah se už s Náhodou podařilo více než stovce klientů. Mezi nimi i pár těch, kteří na vážné seznámení a život ve dvou už příliš nevěřili. Ale byli odhodlaní a nakonec to dokázali. Co skutečně chtějí klienti, kteří se rozhodli potkat se s Náhodou? Na to nám odpověděli v rámci našeho průzkumu.
Děkuji a velice mě těší, že klienti u mě kromě jiného hledají především opravdovou lásku, skutečný vztah a vážné seznámení.
jaký je klient Náhody?
kolik klientů se za 1 a 1/2 roku v Náhodě zaregistrovalo? 5000
jak vypadá typický klient Náhody? aktivní, středně a dobře finančně situovaný VŠ či SŠ nezadaný, hledající skutečného partnera a vážný vztah žijící především v Praze a velkých městech věkové kategorie
- 25 až 45 – nezadaní - od vztahu očekávají rodinu a děti
- 45 až 65 – nezadaní - děti již nechtějí, ale chtějí aktivní vztah
|
oblasti průzkumu
z 5000 zaregistrovaných je 1600 respondentů, kteří kompletně vyplnili dotazník ve svém profilu osobní údaje a charakteristiky fyzické charakteristiky zájmy, volný čas, životní styl
- ideální dovolená
- volný čas
- sport
- knihy, filmy
zázemí
- bydlení
- příjem
- kde bych chtěl bydlet v budoucnu
názory
- postoje – věrnost, oddanost, zodpovědnost, sex ve vztahu, rozhodování v páru, výchova dětí
- životní styl - kariéra, volný čas, pomoc druhým, rodina, děti, přátelé, zdravá strava, večírky, domácí mazlíček
- návyky – dochvilnost, spolehlivost
- zázemí - standard domácnosti, domov, pořádek doma, prostředí
ideální partner
- věk, výška, vzdělání, děti
- kouření, alkohol
- důležité charakteristiky
motivy seznámení a očekávání od vztahu
- očekávání od vztahu
- děti do budoucna
- co je pro mě zásadní
- společné zájmy
test osobnosti
pozn.: u odpovědí, kde součet nedává 100 %, nejsou zohledněni klienti, kteří se k dané otázce rozhodli nevyjádřit nebo vyplnili minoritní odpovědi |
práce
nejčastější profesí je manager 13 %, podnikatel 15 % a kancelářské práce 18 %
postoj k práci |
ženy |
muži |
nejdřív práce, potom zábava |
32% |
38% |
jsou důležitější věci na světě |
31% |
27% |
je zdrojem financí |
22% |
22% |
je to můj život |
5% |
5% |
|
kolik hodin týdně pracuji
52 % singles svou práci nestaví na 1. místo. Uvědomují si, že právě práce by jim mohla komplikovat cestu k seznámení? Souvisí tento postoj také s vyšším vzděláním těchto klientů?
životní postoje
oddanost |
ženy |
muži |
vzájemná podpora je důležitá |
81% |
66% |
jsem tady pro tebe |
6% |
25% |
partnerství je vztah 2 individualit |
12% |
8% |
Muži cítí, že tu jsou pro své partnerky, jsou oddanější. Většina žen i mužů očekává od vztahu vzájemnou podporu.
zodpovědnost |
ženy |
muži |
společná tíha se lépe nese |
67% |
58% |
stáváš se zodpovědným za toho, koho k sobě připoutáš |
16% |
29% |
každý zodpovídá jen sám za sebe |
12% |
8% |
Ženy častěji chápou zodpovědnost jako společnou, muži se cítí být zodpovědní za ženy a vztah jako takový. |
věrnost a sex
věrnost |
ženy |
muži |
bokovka vztah většinou naruší |
70% |
69% |
i mistr tesař se někdy utne |
12% |
8% |
co oči nevidí, to srdce nebolí |
7% |
5% |
svoboda je nade vše |
2% |
3% |
O svém vztahu k nevěře se více svěřují ženy. Muži nevěru méně často tolerují, chtějí se však více cítit svobodní. Ženy jsou častěji ochotné případný zálet partnera tolerovat kvůli zachování vztahu.
sex |
ženy |
muži |
sex je kořením vztahu |
47% |
47% |
bez dobrého sexu není dobrý vztah |
46% |
42% |
čím více, tím lépe |
2% |
4% |
není důležitý |
2% |
5% |
95 % považuje sex za zásadní součást vztahu. 3 % respondentů (1x tolik mužů) by se dala nazvat náruživými - čím více sexu mají, tím lépe se cítí. |
jakého partnera hledám?
důležité charakteristiky - klienti zadávali i více možností |
ženy |
muži |
aktivního |
76% |
58% |
společenského |
70% |
61% |
dobrodružnou povahu |
29% |
37% |
rodinný typ |
59% |
53% |
domácí typ |
7% |
21% |
Ženy – ač emancipované, hledají chlapy, o které by se mohly opřít, a to i finančně. Rády by s nimi trávily volný čas ve společnosti i dobrodružstvím. Muži – se chtějí se svou partnerkou bavit a aktivně žít. Je pro ně rovněž důležité, aby žena měla jako jednu ze svých priorit rodinu. |
10 nejdůležitějších motivů seznámení
(klienti zadávali i více možností) |
ženy |
muži |
vážné seznámení |
71% |
81% |
láska |
62% |
68% |
společný život |
52% |
60% |
společný volný čas |
56% |
42% |
cestování |
46% |
31% |
pobyt v přírodě |
39% |
35% |
kultura |
36% |
24% |
sport |
30% |
29% |
vlastní děti |
16% |
24% |
sex/flirt |
7% |
21% |
Vážené seznámení, láska a společný život jsou hlavním důvodem, proč lidé využívají služeb Náhody. Vztah tu častěji hledají muži. A pánové by častěji chtěli ženu,se kterou založí rodinu. Jen sex a flirt (a nic jiného) jako důvod seznámení zvolil pouze 1 muž a 1 žena. |
alkohol
jak často požívám alkohol
tolerance alkoholu u partnera
kouření
kouřím?
tolerance kouření u partnera
Z cigarety si příležitostně potáhou muži i ženy ve stejném poměru. Pravidelně více muži. Dámy asi myslí na svou pleť. Chlapi to zase tak neřeší. Kouření jsou méně často ochotny tolerovat. Zdá se však, že to není rozhodujícím kritériem pro seznámení.
Toto konstatování je zcela v rozporu se zkušeností konzultantů, u nichž klienti častěji kouření netolerují a je pro ně rozhodujícím kriteriem pro seznamování.
po čem touží nezadaní?
tradiční hodnoty partnerského vztahu jednoznačně nevymřely!
nezadaní chtějí skutečného partnera, který je aktivní a se kterým funguje chemie. A navíc:
- muži hledají ženskost, přitažlivost a toho, kdo vytvoří domov pro jeho rodinu, zároveň touží se stát galantními ochránci svých žen
- ženy touží po vyšším charismatickém gentlemanovi se smyslem pro humor, o kterého by se mohly v životě opřít
- muži i ženy berou svůj budoucí život vážně a tak i v dnešní době upřednostňují při hledání svého partnera osobní kontakt s konzultantem a možným partnerem před internetovou seznamkou
představy nezadaných a nalezení skutečného partnera jsou dvě rozdílné skutečnosti – osobní konzultace s klienty postupně spojují tyto dvě věci v jednu
nejlepší cesta k nalezení partnera vede přes osobní spokojenost nezadaných
|
po čem muži touží?
- přitažlivost
- ženskost
- chemie
- pozitivní přístup k životu
- aktivní ženu se smyslem pro rodinu
- abych ji mohl obejmout – drobnější než já, ale výška nerozhoduje
- hledají opravdovou partnerku nikoliv ozdobu či pomoc v domácnosti
- aby se na ni dalo koukat, ale nemusí být kráska (ne Barbie)
- nechtějí dominantní ženu
- štíhlost, nikoliv hubenost
- VŠ muži nutně nevyžadují VŠ vzdělanou partnerku
|
po čem ženy touží?
- smysl pro humor
- pleš ani menší bříško nevadí, obezita ano
- chtějí vyšší muže, než jsou samy a je to pro ně zásadní
- přiměřené ekonomické zázemí (nemusí být vyloženě bohatý)
- peníze a moc přidávají na sex-appealu – ženy jim více odpouštějí
- charismatický gentleman, jehož mohu obdivovat
- aktivní optimista se sportovním duchem
- selský rozum nebo i chytrost
- vyřešená vztahová minulost (především psychicky)
- chemie
- raději nekuřáka
- VŠ ženy vyžadují VŠ vzdělaného muže nebo
- SŠ – majitele firmy
|